fredag 1 januari 2010

passerar gå

Nu är det då nytt år. Igen. Inga löften att bryta detta året heller. Vilket känns skönt.

Jag har funderat på att sammanfatta året, och jag har kommit fram till att det inte behövs. Allting finns ju i bloggen. Allt som jag har skrivit, vill säga. Det andra är ändå inte till för andras ögon/öron.

Jag kan väl säga så mycket som att jag inte gjorde bort mig lika många gånger förra året som jag brukar göra. Det kan måhända tyda på att jag blir 1. tråkigare, 2. vuxnare, eller 3. helt enkelt mindre medveten om min dumhet. I vilket fall så är det ganska skönt att slippa skämmas så ofta.

Nyårsafton var sjukt trevlig! Allt var bra utom disken idag.
Jacob borde maila Gordon Ramsey.
Och jag vill skriva önskelista till min födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar