fredag 18 december 2009

eddie izzard

Ikväll är det Eddie Izzard för hela slanten! Och Micke kommer hit från Åre om en halvtimme eller så.

Jag tycker om snö. Men jag har inga skor som är gjorda för snö. Jag har bara skor som är släta på undersidan, så vart jag än ska så glider jag mer än jag går. Jag känner mig mäkta fjantig när jag trippar omkring med balanssinnet på högvarv blicken stadigt fäst på marken en meter framför mig. Men what to do?

Jag vet inte hur man tar sig till Malmö arena. Det bör lösa sig på ett eller annat sätt. Hoppas jag verkligen. Vi är fem som ska dit, vi bör kunna ordna det.

Helgen känns som att den kommer bli bra. Micke stannar tills söndag, och då ska jag och Pjär på kalas för Alex. Sen är det bara jag som ska fylla också. Sen är vi lika gamla, alla fyra (dvs. jag, Alex, Jacob och Pjär), i två veckor. Och efter det som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar