torsdag 23 september 2010

back again

Det var väldigt länge sedan jag skrev. Väldigt länge sedan.
Quick update:
  • Komboskapet med Pierre är upphävt. Jag är numera ensamboende i en studentlya med mitt marsvin Muffins.
  • Studierna vid Lunds Universitet fortsätter. Den här terminen är det Etnologi A som gäller för hela slanten. Lite studentlivsengagemang kommer det också bli.

Det är väl egentligen det som är det mest markanta. Livet fortsätter sin gilla gång. Nya ansikten och nya intryck formar väl alltid om en, ändrar ens riktning en aning, men det går långsamt.

Om fyra år kanske jag kan säga att mycket har hänt, kanske inte ens då. Jag träffade mina klasskompisar från grundskolan för ett par månader sen över en reunionmiddag. Vid den obligatoriska uppdateringen utbrast de flesta: "Jaså, gör du sånt fortfarande." Jag visste inte att jag var så uppenbar och enkelspårig. Jag har i mina ögon bytt spår många gånger.

Jag ska försöka hålla igång den här bloggen. Försöka hålla mig uppdaterad. Försöka uppdatera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar